PAKIET BORELIOZOWY

Badanie boreliozy - aby prawidłowo zdiagnozować chorobę oraz ustalić właściwy sposób leczenia, w gabinecie dr Katarzyny Toruńskiej przeprowadza szereg badań. Jednym z nich jest badanie krwi nazwane Pakietem Boreliozowym. Pakiet Boreliozowy obejmuje badanie krwi pod kątem poziomu krętka Borrelia burgdorferi oraz poziomu przeciwciał występujących w naszym krwiobiegu. Poziom poszczególnych elementów, wskazuje lekarzowi zastosowanie właściwej terapii. Dzięki umowie z siecią laboratoriów DIAGNOSTYKA w sposób prosty, szybki i tani zostaną Państwo przebadani w dowolnym laboratorium tej grupy. Więcej o samej boreliozie, rozpoznaniu oraz leczeniu w opracowaniu medycznym autorstwa Specjalisty neurologa - dr Katarzyny Toruńskiej.

Borelioza to zajęcie układu nerwowego przez krętka borrelii. Jest to choroba, którą cechuje bogata symptomatologia. Jest to wynikiem umiejscowienia oraz czasu zakażenia. W etapie diagnostyki, dość często bywa mylona z grypą, ogólnym osłabieniem organizmu, zapaleniem stawów a nawet z depresją.

Jak rozpoznać boreliozę?

Zdiagnozowanie boreliozy powinno się odbywać każdorazowo po ukąszeniu przez kleszcza. Istotny jest tutaj czas - im szybsze działanie tym większa szansa na wyleczenie osoby chorej. Jeśli podejrzewasz u siebie boreliozę wykonaj Pakiet Boreliozowy i koniecznie skonsultuj go ze specjalistą neurologiem.

Pakiet Boreliozowy to zbiór najistotniejszych parametrów badanych z pobranej krwi, które wspomagają diagnozę Boreliozy. Przy jednym pobraniu otrzymujemy wyniki aż 6 parametrów w kierunku oceny obecności boreliozy:
  • Borelioza IgG
  • Borelioza IgM
  • Borelioza IgG met. western-blot
  • Borelioza IgM met. western-blot
  • Borelioza pc. p. VIsE/C6, ilościowo, monitorowanie leczenia
  • Borelioza - Ocena subpopulacji komórek NK CD57
Borelioza - co należy wiedzieć o chorobie? Jakie są objawy? Na co zwrócić szczególną uwagę. Odpowiedzi na te pytania i wiele innych znajdziecie na stronie w pełni poświęconej opisie choroby.  Jak otrzymać skierowanie na badanie krwi? - należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie - na adres mailowy Pacjent otrzyma maila z potwierdzeniem zarejestrowania - po opłaceniu badania, Pacjent na maila otrzyma skierowanie na badanie krwi - skierowanie należy wydrukować i udać się do wybranej placówki sieci Diagnostyka.