Rehabilitacja Neurologiczna Drodzy Pacjenci, miło nam poinformować, że od  uruchomiliśmy rehabilitację neurologiczną. Zabiegi będą wykonywane  w naszym gabinecie oraz u Pacjentów, podczas wizyt domowych. Zabiegi rehabilitacji neurologicznej wykonuje Fizjoterapeuta Artur Bakura. Kontakt z informacją i zapisami pod nr tel,: 502 955 065. Do głównych zabiegów należeć będą:

- bóle polineuropatyczne

- stany poudarowe (rehabilitacja poudarowa - udary krwotoczne i niedokrwienne)

- bóle neuralgiczne

- dyskopatie

- „łokieć golfisty” – „tenisisty”

- zespół cieśni nadgarstka – stany przed i pooperacyjne

- wzmożone napięcie mięśniowe

- bólowe zespoły korzeniowe

- uszkodzenia splotu barkowego

- urazy stawów barkowych, kolanowych (m.in. endoprotezy) i biodrowych – także opieka pooperacyjna.

Fizjoterapeuta Artur Bakura swoje doświadczenie zawodowe zdobywał: Specjalista Rehabilitacji Maj 2006 Jednostka Specjalna JW 2305 („Grom”) Obowiązki: Kinezyterapia i Fizykoterapia czynnych żołnierzy jednostki, manipulacje i mobilizacje w obrębie stawów, iniekcje dostawowe, masaże – klasyczny, sportowy, izometryczny, limfatyczny, relaksacyjny, diagnostyka schorzeń (odczytywanie zapisów tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i USG wraz z jego wykonywaniem – w zakresie stawów i kręgosłupa, rehabilitacja neurologiczna. Najczęściej spotykane schorzenia to urazy zw. z działaniami jednostek specjalnych, tj.: złamania, zwichnięcia w obrębie kończyn, urazy stawów i kręgosłupa. Rehabilitant styczeń 2019 - grudzień 2019  SPZZOZ w Radzyminie (Szpital) Obowiązki: Rehabilitacja pacjentów w warunkach domowych, masaż leczniczy i limfatyczny, rehabilitacja po plastyce stawów', rehabilitacja neurologiczna, Najczęściej spotykane schorzenia to: udar krwotoczny i niedokrwienny, Alzhaimer, Parkinson, SM, ZZSK, mózgowe porażenie dziecięce, RZS, złamania w obrębie stawów kolanowych i biodrowych Technik Fizjoterapii maj 2001 - grudzień 2011 SZPZLO Warszawa-Wawer Obowiązki: Fizjoterapia w przychodniach Zespołu w postaci zbiorowych i indywidualnych ćwiczeń w sali gimnastycznej lub praca przy źródłach promieniowania jonizującego w gabinecie fizykoterapii, jak także wizyty domowe. Przez pierwszy rok praca w Opiece Domowej Długoterminowej i Hospicyjnej. Z uwagi na specyfikę demograficzną dzielnicy działania skupione wokół grupy geriatrycznej. Najczęściej spotykane schorzenia to: udar krwotoczny i niedokrwienny, Alzhaimer, Parkinson, SM, ZZSK, mózgowe porażenie dziecięce, RZS. Rehabilitacja neurologiczna. Technik Fizjoterapii wrzesień 1999 - luty 2000 Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny W Warszawie, ul. Banacha 1A Obowiązki: Prowadzenie rehabilitacji i zabiegów fizjoterapii wśród pacjentów szpitala z oddziału neurologii i neurochirurgii oraz z ambulatorium. Rehabilitant wrzesień 2000 - czerwiec 2005 Dom Pomocy Społecznej „KOMBATANT” w Warszawie  Obowiązki: Rehabilitacja w zakresie kinezyterapii i fizykoterapii grup geriatrycznych (głównie pacjenci z chorobą Parkinsona, chorobą Alzhaimera oraz po udarze krwotocznym i niedokrwiennym).