Test tężyczkowy

Test tężyczkowy jest opracowany przez dr Katarzynę Toruńską.

Prosimy odpowiedzieć na wszystkie pytania, w każdym z nich można wybrać kilka odpowiedzi. Po uzupełnieniu testu i podaniu adresu mailowego otrzymają Państwo wstępne wskazania diagnostyczne dalszego postępowania.  Ze względu na dużą powszechność występowania objawów tężyczkowych opracowaliśmy dla Państwa test, na podstawie którego będą państwo mogli się zorientować czy objawy, z którymi Państwo się borykają mogą świadczyć o tężyczce. Przykład wyniku wysłanego na podany adres @ po wypełnieniu:

Test tężyczki Zachęcamy do wypełnienia tego testu tężyczkowego jednocześnie przypominając, że został on stworzony na potrzeby wewnętrzne placówki w której pracujemy i nie jest powszechnie dostępny. Wypełniony test zostanie przez nas oceniony, a odpowiedź oraz wstępne zalecenia otrzymają Państwo drogą elektroniczną. Podkreślamy, że test tężyczki ma charakter przesiewowy i ma na celu znalezienie pacjentów zagrożonych tężyczką, aby następnie skierować ich na dalszą diagnostykę i wdrożyć odpowiednie leczenie.

Test jest całkowicie darmowy i wymaga jedynie podania adresu @ w celu wysłania wyniku testu.

1. Dolegliwości neurologiczne
2. Dolegliwości kardiologiczne:
3. Inne dolegliwości:
4. Choroby:
5. Stany Chorobowe:
6. Odbyte zabiegi/operacje:
7. Inne stany:
8. Leki i rodzaje leczenia:
9. Tryb życia:
10. Nałogi:

Aby otrzymać wynik wypełnij dane i kliknij przycisk wyślij!!

Imię

Test tężyczkowy – wynik na @ w ciągu 3 dni roboczych.

Podając adres mailowy przy Teście wyrażam zgodę na wysyłanie ofert handlowych oraz informacji na podany adres i wykorzystanie danych osobowych przez Gabinet online.