Test zespołu cieśni nadgarstka

Test zespołu cieśni nadgarstka jest opracowany przez dr Katarzynę Toruńską.

Prosimy odpowiedzieć na wszystkie pytania, w każdym z nich można wybrać kilka odpowiedzi. Po uzupełnieniu testu zespołu cieśni nadgarstka i podaniu adresu mailowego otrzymają Państwo wstępne wskazania diagnostyczne dalszego postępowania.

Przygotowane pytania oraz odpowiedzi powstały na podstawie wieloletniego doświadczenia w diagnozowania tego schorzenia. Prosimy odpowiedzieć na wszystkie pytania, w każdym z nich można wybrać kilka odpowiedzi. Wypełnienie tego testu jest BEZPŁATNE.
Zachęcamy do wypełnienia tego testu jednocześnie przypominając, że został on stworzony i nazwany przez dr Katarzynę Toruńską-Stawińską na potrzeby wewnętrzne placówki w której pracujemy i nie jest powszechnie dostępny. Wypełniony test zostanie przez nas oceniony, a odpowiedź oraz wstępne zalecenia otrzymają Państwo drogą elektroniczną.
Podkreślamy, że test ma charakter przesiewowy i ma na celu znalezienie pacjentów cierpiących na zespół cieśni nadgarstka, aby następnie skierować ich na dalszą diagnostykę i wdrożyć odpowiednie leczenie.

1. Objawy:
2. Badania:
3. Stwierdzony zespół cieśni kanału nadgarstka w drugiej kończynie:
4. Stan po operacji okolicy nadgarstka:
5. Urazy:
6. Zmiany zwyrodnieniowe stawów nadgarstka:
7. Zaburzenia krążenia lokalnego:
8. Choroby odkleszczowe:
9. Endokrynopatie:
10. Polineuropatie:
11. Występowanie rodzinne zespołu cieśni nadgarstka:
12. Przyjmowane leki:
13. Inne stany:
14. Praca i Hobby:
Captcha

Aby otrzymać wynik wypełnij dane i kliknij przycisk wyślij!

Imię Email

* Test Phalena: przeprowadza się, zginając nadgarstek na okres 60 sekund. Objaw jest dodatni, gdy po czasie tym wystąpi uczucie mrowienia, promieniujące w kierunku ramienia.
* Test Tinela: końcem palca drugiej ręki lekko opukuj nadgarstek, jest to miejsce tzw. nerwu pośrodkowego. Jeśli odczuwamy ból (możliwość promieniowania aż do palców) może to wskazywać na zespół cieśni nadgarstka.

Punktacja testu:
od 101 bardzo wysokie prawdopodobieństwo występowania zespołu cieśni nadgarstka
61 – 100 wysokie prawdopodobieństwo występowania zespołu cieśni nadgarstka
16 – 60 prawdopodobieństwo występowania zespołu cieśni nadgarstka
0 – 15 niewielkie prawdopodobieństwo zespołu cieśni nadgarstka

Wynik testu zespołu nadgarstka zostanie wysłany na podany adres mailowy.

Podając adres mailowy przy Teście wyrażam zgodę na wysyłanie ofert handlowych oraz informacji na podany adres i wykorzystanie danych osobowych przez Gabinet online.