Neurolog Warszawa

Specjalistyczny Gabinet Neurologiczny

Dr Katarzyna Toruńska, to lekarz specjalista neurolog diagnozuje i leczy wszystkie choroby i dolegliwości neurologiczne, wyspecjalizowała się w leczeniu tężyczki utajonej.

Neurologia – dziedzina medycyny zajmująca się schorzeniami obwodowego układu nerwowego i ośrodkowego układu nerwowego. Psychiatria i neurologia są dziedzinami pokrewnymi, a niektóre choroby są domeną zarówno neurologa jak i psychiatry. Zajmuje się głównie schorzeniami, których podłożem jest proces uszkadzający układ nerwowy, a psychiatria z kolei zajmuje się głównie chorobami, których podłożem jest biochemiczne zaburzenie funkcjonowania mózgu jako całości. Dlatego też neurologia wiąże się z psychiatrią, a niektóre choroby są domeną obu tych dziedzin. W wielu przypadkach neurolog może pomóc także w diagnozie bólów kręgosłupa z uwagi na fakt, że ich przyczyną jest ucisk na nerwy. Neurolog bada zatem i diagnozuje pacjentów, u których stwierdzone zostały zaburzenia układu nerwowego.

Objawy po zauważeniu których powinniśmy zgłosić się do specjalisty neurologa:

• zawroty, bóle głowy

• osłabienie siły mięśniowej

• kurcze mięśni

• drżenia mięśni

• zaburzenia czucia

• zaburzenia koordynacji ruchowej

• szumy uszne

• zaburzenia pamięci, koncentracji

• zaburzenia równowagi

• zaburzenia snu

• utrata przytomności

• zaburzenia pracy zwieraczy.

Katarzyna Toruńska jako specjalista neurolog w Warszawie, kieruje gabinetami neurologicznymi przy ul. Jadźwingów 2/74. Zatrudnieni tam są doświadczeni specjaliści neurologii i neurofizjologii.

Neurolog

Gabinet neurologiczny

Lekarze służą profesjonalną diagnostyką i pomocą w leczeniu chorób (u osób od 16 roku życia) takich jak min.:

– ból

– choroba parkinsona

– choroby napadowe : padaczka

– choroby nerwowo-mięśniowe : miastenia, polineuropatia

– choroby zwyrodnieniowe np. choroba alzheimera

– neuropatia, miopatia

– otępienia

– stan po udarze mózgu

– stres, lęk, zaburzenia poznawcze, otępienie, depresja

– stwardnienie zanikowe boczne

– stwardnienie rozsiane

– tężyczka

– zespoły bólowe głowy i twarzy

– zespoły bólowe kręgosłupa.

Gabinety neurologiczne czynne są od poniedziałku do piątku. Posiadają przestronne klimatyzowane wnętrza, są wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny.

Od 2018 r. wprowadziliśmy również dla Pacjentów z utrudnieniem dotarcia fizycznego do gabinetu wizyty online (e wizyty).

Zapisy na wizyty i badania emg odbywają się telefonicznie lub online, przypomnienie o wizycie wysyłamy drogą mailową.

Możliwość opłaty gotówką lub kartą płatniczą, za wizyty online płatność odbywa się przelewem bankowym. Przy gabinecie znajduje się apteka, bazar warzywny oraz cukiernia ANTOLAK. Gabinety neurologiczne znajdują się dwa przystanki autobusowe od Galerii Mokotów.

neurolog Warszawa

Specjalista neurolog

Specjalista neurolog dr Katarzyna Toruńska

od 2008 r. Gabinet Neurologiczny – Pracownia EMG

• Wizyty neurologiczne
  • Wizyty neurologiczne Online
  • Badania EMG.

2009 r. – 2011 r. Ordynator Oddziału Neurologii w SZPZOZ w Wołominie – specjalista neurolog, neurofizjolog
2006 r. – 2009 r. Starszy Asystent w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie – specjalista neurolog, neurofizjolog

• Oddział Neurologii
      • Oddział Udarowy oraz Oddział Rehabilitacji Neurologicznej
      • samodzielne prowadzenie Pracowni EMG.

12.04.2006 r. Egzamin Państwowy z zakresu neurologii – Specjalista Neurolog
1999 r. – 2006 r. Młodszy Asystent w Klinice Neurologii CSK MSWiA w Warszawie – neurolog, neurofizjolog

• Oddział Neurologii
      • samodzielne prowadzenie pracowni EMG
      • samodzielne prowadzenie Poradni tężyczkowej oraz Poradni Ogólnoneurologicznej.

1992 r. – 1998 r.  Akademia Medyczna w Warszawie I Wydział Lekarski – lekarz medycyny