Specjalistyczny Gabinet Neurologiczny

Dr Katarzyna Toruńska, to lekarz specjalista neurolog diagnozuje i leczy wszystkie choroby i dolegliwości neurologiczne, wyspecjalizowała się w leczeniu tężyczki utajonej.

Neurologia – dziedzina medycyny zajmująca się schorzeniami obwodowego układu nerwowego i ośrodkowego układu nerwowego. Neurologia i psychiatria są dziedzinami pokrewnymi, a niektóre choroby są domeną zarówno neurologa jak i psychiatry. Neurologia zajmuje się głównie schorzeniami, których podłożem jest proces uszkadzający układ nerwowy, a psychiatria z kolei zajmuje się głównie chorobami, których podłożem jest biochemiczne zaburzenie funkcjonowania mózgu jako całości. Dlatego też neurologia wiąże się z psychiatrią, a niektóre choroby są domeną obu tych dziedzin. W wielu przypatkach neurolog może pomóc także w diagnozie bólów kręgosłupa z uwagi na fakt, że ich przyczyną jest ucisk na nerwy. Neurolog bada zatem i diagnozuje pacjentów, u których stwierdzone zostały zaburzenia układu nerwowego.

Objawy po zauważeniu których powinniśmy zgłosić się do specjalisty neurologa:

• zawroty, bóle głowy

• osłabienie siły mięśniowej

• kurcze mięśni

• drżenia mięśni

• zaburzenia czucia

• zaburzenia koordynacji ruchowej

• szumy uszne

• zaburzenia pamięci, koncentracji

• zaburzenia równowagi

• zaburzenia snu

• utrata przytomności

• zaburzenia pracy zwieraczy.

Dr Katarzyna Toruńska jako specjalista neurolog w Warszawie kieruje gabinetami neurologicznymi przy ul. Jadźwingów 2/74, gdzie są zatrudnieni doświadczeni specjaliści neurologii.

Lekarze służą profesjonalną diagnostyką i pomocą w leczeniu chorób (u osób od 16 roku życia) takich jak min.:

– ból

– choroba parkinsona

– choroby napadowe : padaczka

– choroby nerwowo-mięśniowe : miastenia, polineuropatia

– choroby zwyrodnieniowe np. choroba alzheimera

– neuropatie, miopatie

– otępienia

– stan po udarze mózgu

– stres, lęk, zaburzenia poznawcze, otępienie, depresja

– stwardnienie zanikowe boczne

– stwardnienie rozsiane

– tężyczka

– zespoły bólowe głowy i twarzy

– zespoły bólowe kręgosłupa.

Gabinety neurologiczne czynne są od poniedziałku do piątku, Posiadają przestronne klimatyzowane wnętrza, są wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. Miejsca parkingowe dla Pacjentów przed gabinetami nr 6 i 13. Zapisy na wizyty i badania emg odbywają się telefonicznie lub online, przypomnienie o wizycie wysyłamy drogą mailową.

Możliwość opłaty gotówką lub kartą płatniczą. Przy gabinecie znajduje się apteka, bazar warzywny oraz cukiernia ANTOLAK (możliwość degustacji na miejscu w cukierni). Gabinety neurologiczne znajdują się dwa przystanki autobusowe od Galerii Mokotów.

Dr Katarzyna Toruńska, Specjalista neurolog

od 2008 r. Gabinet Neurologiczny – Pracownia EMG

• Wizyty neurologiczne
  • Wykonywanie badań EMG.

2009 r. – 2011 r. Ordynator Oddziału Neurologii w SZPZOZ w Wołominie – specjalista neurolog, neurofizjolog
2006 r. – 2009 r. Starszy Asystent w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie – specjalista neurolog, neurofizjolog

• Oddział Neurologii
      • Oddział Udarowy oraz Oddział Rehabilitacji Neurologicznej
      • samodzielne prowadzenie Pracowni EMG.

12.04.2006 r. Egzamin Państwowy z zakresu neurologii – Specjalista Neurolog
1999 r. – 2006 r. Młodszy Asystent w Klinice Neurologii CSK MSWiA w Warszawie – neurolog, neurofizjolog

• Oddział Neurologii
      • samodzielne prowadzenie pracowni EMG
      • samodzielne prowadzenie Poradni tężyczkowej oraz Poradni Ogólnoneurologicznej.

1992 r. – 1998 r.  Akademia Medyczna w Warszawie I Wydział Lekarski – lekarz medycyny

Zapisz się przez telefon